דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תציג את עצמך ב- 60 שניות! 

מאת    [ 29/01/2014 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2527 פעמים ]

כבר אמרו לא פעם – "אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני".

כאשר אתה מציג את עצמך, המאזין חושב מהרגע הראשון "איך אתה יכול לעזור לו!", הוא אינו מכיר אותך ואינו יודע מהן יכולותיך, אבל אם תצליח ליצור עניין ב-10 השניות הראשונות הוא ירצה לדעת "מה יוצא לו מזה!" וימשיך להקשיב לך.

 הצגה יעילה ב-60 שניות, תגרום למאזין להבין מי אתה, מהו היתרון שלך ומה אתה מחפש / רוצה /מצפה ממנו מבחינה עסקית.

 

חשוב להדגיש-  שיחת הצגת ב-60 שניות, היא אינה שיחת מכירה, מטרתה ליצר עניין ורושם ראשוני. לא ניתן לבצע שיחת מכר ב- 60 שניות, המטרה היא  לייצר עניין  בך או בשירותך כדי שתהיה המשך פעילות (פגישה נוספת / שיתוף פעולה / קישורית עסקית).

 

אז איך מציגים נכון, ב- 60 שניות?

6 צעדים בסיסיים ועוד 5 טיפים כללים:

•הצג את עצמך – שם מלא, תפקיד, תחום עיסוק •תאר את השירותים / המוצרים – במשפט. פרט את פעילות העסקית ואת מניפת השירותים / המוצרים שאתה מציע ללקוחותיך •הצג את הפתרון שהשירות / המוצר שלך נותן –
 חשוב חשוב חשוב! הצג את הפתרון מנקודת המבט של הלקוחות שלכם כי אם המאזין שלך יבין שאתה מזהה את הבעיה סביר להניח שתוכל גם לפתור אותה לשביעות רצונו •ספרו סיפור הצלחה עם לקוח– הציגו במשפט סיפור הצלחה שהיה לכם עם לקוח, גם ותן דוגמא מוחשית ליתרון שלכם וגם קל לזכור! •הנעה לפעולה – הגדירו מיהו קהל הלקוחות אותו אתם מחפשים או עם מי הייתם רוצים לשתף פעולה או למי אתם חושבים שאתם יכולים לתת קישורית עסקית. •סכמו במשפט שוב מי אתם, תחום עיסוק

 

מעבר למילים, קיימת חשיבות לנוכחות שלכם ואופן הצגתכם, למשל:

.1הופעה – התלבשו בהתאם לתחום העיסוק והפעילות .2דברו בשפה פשוטה .3תמצתו את היתרונות שלכם למשפט זכיר .4הצגה חלקה וחולקת עם מספר פרטים מצומצם וממוקד – תישאר בזיכרון המאזין .5הנעה לפעולה – תיאום ציפיות מלא עם המאזין, בנוגע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי עבורך בסיום ההצגה, תסייע לך לקבל קישוריות עסקיות רלוונטיות לעסק שלך .6זיכרו – הפניות עסקיות בענף מחייבות אמינות והכרות אישית – הקפידו לקיים מפגשים אישיים עם חברי הקהילה המקומית

 

לסיכום, מומלץ לכתוב את שיחת ההצגה שלך (עד 10 שורות! לא יותר) ולתרגל ולתרגל, לבד תיווכחו לדעת שהצגה האישית שלכם תשתפר בכל מפגש, ותסייע לכם בפגישות העסקיות השוטפות שלכם.

60 שניות = יצירת עניין בהצגת הפעילות עסקית שלך- כך יוצרים צמיחה עסקית!

 

 

קשרים - קהילות העסקים המקומיות של מרכז הבניה הישראלי - המייזם להגדלת הכנסה בענף!
מפגשי נטוורקינג קבועים רק לבעלי עסקים פעילים בענף העיצוב הבניה והנדל"ן
מייזם ייחודי בענף, המייצר מפגשי עבודה קבועים להגדלת הכנסה, יצירת שיתופי פעולה והחלפת הזדמנויות עסקיות בין החברים.
מספר חברי הקהילות מוגבל בכל קהילה מקומית! לפרטים והרשמה שרה ברוך 054-3333061 או במייל SaraB@building.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב